La cine apelezi când ai nevoie de o cercetare de piață?

Te-ai decis să investești într-o afacere și vrei să ai o imagine completă a oportunității deschiderii acesteia? Nu știi cum să faci acest lucru, ai nevoie de ajutor. Ai nevoie de un expert în consultare!

La cine apelezi când ai nevoie de o cercetare de piață?

Un studiu de piață se ocupă de cunoașterea și prospectarea pieței. Nu este ceva banal, necesită experiență, seriozitate, calitate. De aceea nu oricine poate face această cercetare, de care are nevoie un business pentru a evolua.

De ce MKOR? Trei cuvinte: promptitudine, profesionalism, calitate! Pentru a intra pe piață, este nevoie să cunoști nevoile reale ale clienților, să ai un plan de marketing util.

Chiar dacă abordarea propusă de întreprinzător nu este aceeași cu cea propusă de MKOR, este importantă metodologia cea mai potrivită pentru atingerea obiectivelor de cercetare. Și exact asta fac experții de la MKOR. Respectă deadline-urile stabilite, indiferent dacă termenul este prea scurt, se adaptează tuturor cerințelor, tratând cu maximă seriozitate fiecare client.

MKOR în câteva cuvinte: cooperanți, deschiși, flexibili, atenți la detalii, profesioniști. Fiecare proiect este tratat ca pe o provocare!

De ce să faci un studiu de piață?

După cum știm cu toții, prin studiul de piață primești un avans față de competitori. Ce face un studiu de piață? Lansează, testează și îmbunătățește produsele și serviciile. Astfel te vei bucura de un succes mai mare la conceperea unui produs sau la deschiderea unei afaceri.

Vrei să estimezi potențialul pieței pentru lansarea unui produs?

Vrei să afli reacțiile consumatorilor față de un produs?

Îți dorești să afli trendurile pieței?

Nu știi motivele datorită cărora un produs nu se vinde?

Cauți metode mai bune de distribuție a produselor către consumatori?

Atunci este cazul să apelezi la cei mai buni din domeniu: serviciile personalizate MKOR! Singura agenție care menține o relație strânsă cu colaboratorii, bazată pe feedback și interacțiune.

13 comentarii


  1. este foarte important sa faci astfel de studii de piata cand ai produse de vandut sau servicii. Doar asa poti afla care este parerea oamenilor despre tine si cum poti sa devii mai bun sau si mai bun in ceea ce faci, de ce au ei nevoie de la tine.

    Răspunde

  2. Studiile de piata sunt foarte importante atunci cand vrei sa-ti deschizi o afacere si vrei sa te asiguri ca o sa ai succes. Astfel afli ce prinde la oameni si ce nevoi au si vei sti cum sa abordezi problema ca sa nu dai gres.

    Răspunde

  3. Cand ai o afacere aceste studii de piata sunt primordiale. Cu ajutorul lor poti ajunge la publicul tinta. Ma bucur sa aflu ca sunt profesionalisti care fac asta.

    Răspunde

  4. Studiile de piata sunt binevenite mai ales in domenii mai putin cunoscute si populare. O firma specializata este cea mai in masura sa ofere un studiu pertinent.

    Răspunde

  5. Stiu ca sunt si eu mereu sunata pentru astfel de studii…insa uneori sunt deranjante telefoanele lor. Cred ca trebuie facute intr-un anume fel pentru ca sa fie eligibile.

    Răspunde

  6. Ce bine că există experți în orice domeniu, așa ne asigurăm că afacerile sunt pe mâini bune când știm la cine trebuie să apelăm.

    Răspunde

  7. Din pacate nu toata lumea accepta sa participe la studii de piata. eu am lucrat cateva luni in domeniu si de multe ori oamenii nu aveau rabdare sa raspunda la toate intrebarile. Cred ca ar fi utile studii de piata cu mai putine inytrebari 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.