Profit pentru restaurantul tău? Alege Expressoft Technology!

În clipa în care am hotărât să deschidem un mic local, eram tare entuziasmați. Ne gândeam că totul va fi floare la ureche. Restaurantul va avea succes, va fi plin în permanență de clienți. Aici se va mânca cele mai bune bucate, se va bea cel mai bun vin și se va asculta cea mai bună muzică.

I-am făcut publicitate…la TV, radio, bannere, fluturași. Aveam cel mai bun chef bucătar – chef Sorin, barmanul era un băiat tare muncitor, iar ospătarii arătau impecabili. Curați, apretați, mereu cu zâmbetul pe buze, pregătiți pentru clienți.

La început veneau prieteni, cunoscuți, prieteni de-ai prietenilor. Le plăcea mâncarea, muzica…exact cum speram. Pe măsură ce se umplea, am început să întâmpinăm mici dificultăți…chelnerii nu erau suficient de rapizi, uneori clienții plecau după ce așteptau să li se dea măcar bună ziua…

Și asta…nu era de bine. Când am intrat în restaurant, după ce fusesem la o întâlnire cu un furnizor, un client tocmai muștruluia un chelner.

Ți se pare ție că asta arată a mușchi de vită?

Dar…domnule, ați cerut ficăței la tavă…

Adică eu nu știu ce am cerut…acum o oră și ceva. Știi ce…ia-ți ficățeii și vezi poate în partea cealaltă a încăperii plânge cineva după ei! Mie oricum mi-a trecut foamea! Cred totuși că ar trebui să vă respectați mai mult clienții!

Să-mi respect mai mult clienții?

Păi…normal că o fac, m-am gândit eu. Deviza „Clienții noștri, stăpânii noștri” este inscripționată și pe stâpul de lângă bar. Și…chiar cred în această deviză!

Dar cum să le arăt cât de mult înseamnă ei pentru mine, pentru restaurantul meu? Păi fără ei, noi nu am exista!

Și clienții veneau…se pare că mâncarea și muzica erau foarte apreciate în oraș. În curând restaurantul a devenit atât de cunoscut, încât începusem să facem programări peste programări. Dar…

⇔ unii clienți își cam pierdeau răbdarea, așteptând ca ospătarul să vină să le ia comanda

⇔ faptul că între ospătari și bucătărie comunicarea nu era chiar la cote maxime, apăreau erori sau chiar întârzieri ale comenzilor

Aveam nevoie de…

⇔ eliminarea erorilor de comunicare

⇔ reducerea timpilor de servire

Toate acestea ar conduce bineînțeles la mulțumirea clienților și bineînțeles la o creștere a vânzărilor. Aveam nevoie de un miracol! Dar…unde îl găseam?

Ajutorul a venit de la Dan, prietenul nostru din copilărie. A venit într-o seară la noi și…ne-a găsit supărați, îngrijorați, gânditori.

– Ce-ați pățit, măi fraților? Aveți cel mai fain restaurant de pe la noi. Și…ați câștigat asta în cel mai scurt timp posibil…

După ce i-am explicat pe scurt care este problema noastră, a zâmbit ușor.

– Am înțeles. Aveți nevoie de o soluție completă Expressoft Technology!

– O soluție Expressoft Technology? Ce presupune?

– Adică echipamente specializate pentru HoReCa + software personalizat + instalare, training și suport tehnic 24/7.

Soluția de marcaj și gestiune potrivită afacerii tale!

Vrei să reduci cu peste 60% timpul de preluare a comenzilor? Folosește un POS resturant, ospătarii nu mai trebuie să scrie comenzile pe hârtie și nici nu se mai deplasează pentru a le transmite. Este o soluție modernă, sigură și eficientă – Point of Sale.

Cum ar fi dacă ai avea posibilitatea de a le permite clienților să își personalizeze meniul comandat? În același timp, vei avea și o evidență clară a numărului zilnic de clienți, cu ajutorul funcționalității acestui software marcaj restaurant, „marcaj pe scaun„.

Wow…acest software e chiar interesant!

Da…și știi ce mă mai enervează pe mine când merg într-un restaurant? Că unii nu acceptă decât numerar. Ei bine, acesta acceptă multiple metode de plată: numerar, card, tichete de masă electronice, vouchere, ordin de plată, plata în cont sau cu telefonul mobil. Deci…cu siguranță clienții vor fi extrem de mulțumiți!

Și acum…spune-ne; cum putem implementa această soluție software cât mai repede?

Foarte simplu. Iei legătura cu Expressoft Technology, care se ocupă de 19 ani dezvoltând aceste soluții software atât de eficiente și durabile pentru afacerile clienților. În anul 1999, totul a început mulțumită unui vis, acela de a crea soluția software completă pentru industria HoReCa.

Tot ce trebuie să faci este să îi vizitezi la biroul lor luminos, unde vei fi întâmpinat cu soluția potrivită pentru tine! Te vor susține permanent prin cursurile de instruire pentru tinerii întreprinzători. Îți vor fi alături în restaurantul tău!

Ești la început de drum? Ai nevoie de simplitate, sprijin, flexibilitate și profesionalism? Expressoft Technology este răspunsul la întrebările tale!

11 comentarii


  1. timpul redus de servire este un mare atu, un motiv serios pentru oameni sa revina. In era in care timpul a devenit unul din bunurile noastre cele mai de pret, sigur nu am reveni intr-un local care ne-a tinut 2 ore sa asteptam o comanda.

    Răspunde

  2. Uau, ce idee buna!
    Ma intreb daca la mine in localitate o fi vreun restaurant care foloseste asta.
    Si eu sufar pe chestia asta… Mi s-a intamplat sa merg intr-un restaurant si sa treaca si 45 min fara sa ma bage nimeni in seama…

    Răspunde

  3. Daca nu exista servire rapida, comunicare eficienta si posibilitatea de a procesa comenzile in timp real atunci afacerea nu prea merge ca unsa, dar e bine ca exista solutii pentru orice problema.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.