6 lucruri pe care sa le ai in vedere atunci cand inchiriezi un spatiu de birouri!

birouri
 

 

Inchirierea unui spatiu nou de birouri reprezinta un pas important pentru orice business, din cel putin doua motive:

Business-ul este la inceput de drum si trebuie sa se dezvolte intr-un cadru profesionist. Sau te pregatesti de o etapa noua datorita cresterii si dezvoltarii afacerii.

Cu toate acestea, alegerea unui spatiu de birouri nepotrivit poate afecta dezvoltarea business-ului tau, indiferent ca esti interesat de inchirieri birouri in Ploiesti sau oricare alt oras.

Si cum este de preferat sa previi decat sa tratezi, in cele ce urmeaza am sa iti prezint 6 lucruri de care ar fi bine sa tii cont atunci cand te pregatesti sa faci acest pas in business.

1. Familiarizeaza-te cu termenii de specialitate specifici domeniului real estate.

Aici ma refer mai exact la termenii prezenti in contractele de inchirieri.

Este important sa intelegi cat mai bine ce presupune un contract de inchiriere inainte de a-l semna. Nu ezita sa apelezi la un avocat sau la un agent imobiliar pentru mai multe lamuriri in acest sens.

2. Incepe cautarile din timp.

Este imposibil sa gasesti spatiul ideal peste noapte.

In primul rand, trebuie sa iti stabilesti bugetul. Apoi trebuie sa te gandesti la o zona usor accesibila pentru tine, echipa si parteneri. Dupa ce ai stabilit aceste aspecte, poti trece efectiv la cautari.

3. Intelege toate costurile generate de contractul de inchiriere.

Analizeaza cu atentie conditiile de inchiriere propuse de administratorul spatiului.

Ce alte costuri intra in responsabilitatea ta, pe langa spatiul efectiv? Reparatiile si imbunatatirile intra in responsabilitatea ta? La cat se ridica costurile totale? Le poti suporta pe termen lung?

Daca costurile sunt mai mari si totusi vrei acel spatiu, poti incerca sa negociezi conditiile cu administratorul pentru a exclude macar o parte dintre acestea.

4. Asigura-te ca alegi un spatiu de birouri intr-o locatie sigura.

In primul rand, discuta cu reprezentantii altor companii care au inchiriat in cladirea vizata de tine.

Pentru un plus de siguranta te poti deplasa chiar tu in zona in weekend-uri si seara.

5. Gandeste-te la spatiul real de care ai nevoie.

In calcul intra birourile pentru tot personalul, spatiile de sedinte, arhiva si orice alt spatiu ai avea nevoie pentru a-ti desfasura activitatea in cele mai bune conditii.

Daca estimezi si intentionezi sa faci anumite modificari in viitor (marirea echipei, de exemplu), alege un spatiu mai mare de la bun inceput.

6. Pregateste-te din timp (in cazul in care lucrurile nu functioneaza).

Aici ma refer la termenii si conditiile din contract. In eventualitatea in care ceva nu functioneaza dupa cum te-ai asteptat si esti nevoit sa parasesti locatia inainte de expirarea termenului prevazut in contract, negociaza aceste aspecte cu administratorul pentru a reduce costurile si penalitatile cat se poate de mult.

Iti doresti o solutie de inchiriere adaptata nevoilor tale?

Echipa Royal Imobiliare te poate ajuta. Cu o experienta extinsa in inchirieri birouri in Ploiesti, acestia iti pot oferi cele mai avantajoase solutii fie ca esti proprietar, investitor sau ocupantul unui imobil.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.