Despre optimizare SEO a auzit toata lumea, inca din anii 90. Este o abreviere de la Search Engine Optimization, optimizare pentru motoarele de cautare. Motoarele de cautare reprezentau la inceput o importanta sursa de trafic pentru site-urile web. Iar SEO a aparut din dorinta de a mari traficul calitativ al unui site.
In ultimii ani, SEO a devenit un tip de marketing integrat. Nu mai este de ajuns sa adaugi cateva cuvinte cheie in titlu. Trebuie sa tii cont sa asezi acolo unde trebuie elementele pozitionate, de cat de repede se incarca site-ul si de multe alte aspecte tehnice, legate de continut, persuasiune si vanzari.
SEO este un serviciu care nu se realizeaza imediat, ci rezultatele acestuia se vor vedea pe termen lung. Ele sunt cuantificabile prin rapoarte de pozitionare, rapoarte privind evolutia traficului organic si prin cresterea numarului de lead-uri.
Pentru ca tu esti stapanul site-ului tau, tu decizi ce este mai bine pentru progresul acestuia in motoarele de cautare. Probabil ca la inceput ai pornit site-ul ca o pasiune. Insa pe parcurs, acesta a crescut in volum, dar si in complexitate.
De aceea, este indicat sa apelezi la un specialist SEO care te-ar putea ajuta sa descoperi lucruri interesante, despre care nu stiai pana acum, dar si solutii originale pentru imbunatatirea rezultatelor.