Relaxarea prin meditație ghidată!

Relaxarea este o necesitate foarte importantă a corpului, minții și spiritului nostru. Uneori simțim că mai avem puțin și clacăm…nu mai putem merge mai departe. Avem nevoie de relaxare!

Acum vine partea cea mai grea! Trebuie să știm să ne relaxăm corect, folosind mijloace care să ne energizeze după relaxare, nu să ne obosească mai rău, dându-ne doar falsa impresie că am făcut ceva bun pentru noi.

Relaxarea nu este un moft sau un capriciu, este o necesitate!

Dacă tragi de tine zile la rând poate să dea bine în ochii șefului și ai colegilor, însă tu devii epuizat, cu un nivel de irascibilitate foate mare. Atât de mare încât uneori simți nevoia să iei la bătaie pe cineva.

Nu este deloc uşor să faci faţă zilnic programului încărcat, orelor interminabile de muncă şi agitaţiei oraşului, însă există câteva metode simple care te ajută să te relaxezi oricât de greu ar părea.

Meditația aduce înțelepciune, lipsa meditației lasă ignoranță, cunoaște bine ce te împinge în față și ce te ține în spate.- Buddha

Manualul Femeii de Succes

Cum te poți relaxa mental?

1. Îmbunătățește calitatea vieții tale cu o meditație ghidată. Tot ce trebuie să faci este să te așezi într-un loc relaxant și să închizi ochii…Respiră și eliberează-ți mintea de toate gândurile ce îți roiesc prin cap.

2. Alocă-ți timp să te joci și să fii asemenea unui copil. Este simplu, te joci împreună cu copiii tăi. Cu siguranță se vor bucura și vor aprecia faptul că mama lor își dorește să se joace cu ei.

3. Cântă, desenează, dansează sau exprimă-te într-un mod  cât mai creativ.

4. Ia-ți o zi întreagă numai pentru tine, plimbă-te în natură și bucură-te de viață.

Cum te poți relaxa fizic?

1. Trebuie să devii conștient de postura de la birou. Îndreaptă-ți spatele, respiră adânc, ridică-te de pe scaun și fă câțiva pași.

2  Încearcă să iei o pauză de la alcool, mâncăruri procesate și zahăr. Astfel vei da corpului tău o pauză de respiro, o pauză pentru care îți va mulțumi prin eliberarea unei cantități mai mari de energie în corp.

3. Ieși la o plimbare dimineața sau seara când temperatura este în limite normale. Ne ajutăm corpul să se echilibreze prin mișcare, este momentul să apreciem plimbarea, să ne bucurăm de ea.

4. Mergi la un masaj cel puțin o dată pe săptămână. Masajul este un mod foarte plăcut de a te conecta cu întreg corpul tău.

5. Relaxează-te la saună. Acesta este un mod foarte bun de detoxifiere și de relaxare musculară. Însă nu trebuie să depășim 10-15 minute, întrucât devine contraproductivă.

6. Practică un sport de intensitate redusă, dar care să te binedispună: mers pe bicicletă (în aer liber), dat cu rolele, badminton, tenis de masă, etc.

Suntem atât de obișnuiți cu ritmul alert și cotidian axat pe rezultate, încât ni se pare atât de absurd să ne oprim chiar și pentru doar câteva minute, pentru a respira și a nu face“nimic”. Avem astfel impresia că suntem productivi numai îmbrățișând verbul a face și ne ferim de verbul a fi.

Tu ce faci pentru a te relaxa? Consideri că meditația te poate ajuta în viața de zi cu zi?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* Checkbox GDPR is required

*

De acord

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.