Nu e un secret faptul ca oamenii se bazeaza foarte mult pe simtul olfactiv in viata de zi cu zi. Sunt situatii in care acest simt ne ajuta mai mult ca oricare altul, si in care ne poate scapa de pericole. Dar chiar si lasand la o parte situatiile extreme si periculoase, mirosul joaca un rol important in vietile noastre si contribuie mult la starea noastra de bine.
De aceea e important sa ne inconjuram de mirosuri placute, iar daca ai un magazin, e important sa creezi in interiorul acestuia o atmosfera primitoare pentru clientii tai cu ajutorul mirosurilor si al unor aparate de odorizare pentru magazine.
De ce trebuie sa folosesti un aparat de odorizare in magazinul tau
Mirosurile ne pot trezi amintiri, ne pot influenta sentimentele si ne pot schimba complet starea. Daca ai simti un miros de pepene rosu intr-o zi friguroasa de iarna, cu siguranta ai tanji dupa zilele calde ale verii si dupa oferta bogata de fructe si legume din acel sezon. La fel, mirosul de portocale si scortisoara te va duce cu gandul la sarbatoarea Craciunului, cu prajiturile specifice, si la un pahar de vin fiert numai bun dupa o plimbare prin zapada.
Urmarind acest model de asociere a unui miros cu un eveniment, iti poti da seama ce parfum ar trebui sa folosesti in magazinul tau. Porneste de la gama de produse pe care o vinzi, si gandeste-te in ce situatii placute pentru clienti pot fi acestea folosite.
De exemplu, daca vinzi costume de baie poti emana in magazin un miros fresh, oceanic, ce iti va duce clientii cu gandul la o excursie la mare si deci la o situatie in care ar fi nevoiti sa poarte unul din costumele pe care tu le comercializezi; un magazin axat pe echipamente sportive si pentru drumetii va beneficia de pe urma folosirii unui parfum de brad sau alpin; o bijuterie sau un magazin de ceasuri de lux va avea doar de castigat daca foloseste intr-un aparat de odorizare un parfum sofisticat, cu accente orientale.
Odata ce ai gasit mirosul reprezentativ pentru gama ta de produse, nu ezita sa iti achizitionezi si un aparat de odorizare pentru magazine cu ajutorul caruia parfumul va fi dispersat constant si intr-un mod economic.