Secretul succesului: o franciză alături de un nume puternic!

Ce vrei sa te faci când vei fi mare?” era întrebarea pe care obişnuiau să mi-o adreseze oamenii mari când eram copil. „Un om de afaceri de succes„, răspundeam plină de mine, de fiecare dată când primeam această întrebare. Şi eram întrebată de fiecare persoană care ne vizita. Eram un ghemotoc, dar o auzeam pe mama spunând Ce bine e să ai firma ta, să fii om de afaceri. Pleci când vrei, vii când vrei. Nu ai un program fix. Şi…mi s-a întipărit în minte lucrul acesta.

Anii au trecut…şi nu, nu am devenit un strălucit om de afaceri decât în jocurile pe care le adoram de pe PC. Am avut mai multe jocuri preferate, însă terminam prin a mă falimenta. Ca şi în viața reală,trebuia să cunoşti foarte bine regulile jocului. Să ai o afacere de succes nu este chiar atât de uşor. Trebuie să mergi numai pe produse de calitate, să ai un vad bun şi să ştii ce merge şi ce nu, ce vor clienții. Este extrem de importantă susținerea, dar și acel know-how pe care nu toată lumea îl are.

O franciză de succes – un joc virtual sau o realitate benefică?

Jocul la care voi avea un succes cu siguranță mare pornește de la termenul franciză, un termen pe care mult timp nu l-am înțeles. Însă în momentul în care mi-a fost explicat atât de bine, pe înțelesul meu, mi-am dat seama că este exact ceea ce îmi doream de mică. Oricine visează să aibă un succes mare, dar după cum vă spuneam sunt atât de multe riscuri. Există riscul ca produsele pe care le aduci tu să nu fie acceptate de către clienți. De asemenea, durează atât de mult să îți faci recunoscut numele, nu este precum un brand celebru, care se bucură de notorietate printre oamenii de toate genurile. Când Inventure mi-a spus că franciza se numără printre acele idei de afaceri care au o rețetă de succes, m-am hotărât.

Voi deschide un magazin în franciza Meli Melo, un nume care m-a fascinat încă de mică. Orice femeie adoră să se răsfețe, iar bijuteriile și accesoriile de modă de la Meli Melo reprezintă o idee de cadou minunată. Un cadou pe care de cele mai multe ori, doamnele și le fac singure, fără să mai aștepte să le primească de la altcineva.

„Pune-te la treabă din toată inima şi vei reuşi. Competiţia este atât de mică…” — Elbert Hubbard

De ce am ales Meli Melo? Pentru că este un brand pe care toate femeile îl adoră. Și pentru că vin în orașul meu cu ceva nou, un magazin Meli Melo. Încă de când eram în facultate, majoritatea prietenelor mă rugau să le cumpăr și lor diverse bijuuri de la Meli Melo. În Buzău nu exista un asemenea magazin și încă nu există, deci voi fi un cetățean model, mă gândesc la toate femeile care locuiesc aici și iubesc toate produsele acestui brand 100 % românesc.

Magazinele Meli Melo sunt acele locuri fascinante, care te îndeamnă să visezi, te relaxează, te aduc în lumea magică a accesoriilor și a bijuteriilor. O franciză cu Meli Melo mă va ajuta să fac parte din categoria celor puternici. Pentru că Meli Melo este un brand puternic. Mă asemăn foarte mult cu Meli Melo, sunt pasionată de frumos și împărtășesc valorile brandului: Pasiunea, Perseverența, Onestitatea și Respectul. 

Prin Meli Melo îmi doresc să le ofer clienților experiențe incredibile, dar și inspirație în fiecare zi. Cu ajutorul bijuteriilor și a accesoriilor de modă, fiecare femeie va avea parte de un strop de culoare și de stil în viața ei.

„Secretul succesului constă în a vrea să câştigi şi a şti să pierzi.”— Niccolò Machiavelli

De ce aș merge pe dezvoltarea unei francize în loc să încep un start-up? Pentru că tocmai vorbeam de succes, cu o franciză riscurile sunt extrem de mici, iar un nume atăt de puternic precum Meli Melo nu are cum să nu aibă succes. Voi avea parte de o atenție sporită în alegerea locației, precum și asistență în negocierea contractelor cu centrele comerciale. Acesta este un atuu, de care nu beneficiezi atunci când începi afacerea de la zero.

Voi veni și cu noutăți, diverse promoții, reduceri, care sunt sigură că vor fi apreciate de către doamnele elegante și dornice de bijuterii deosebite, unice. Mă gândesc la o tombolă, sunt destul de apreciate în marile magazine, ar fi primită cu succes de către client. De fiecare dată este esențial să pui clientul în prim plan, contează ce ar vrea el. Trebuie să gândești ca el, să te imaginezi că pășești în magazin și ai vrea să vezi…ceva wow, ceva care să satisfacă, să mulțumească, să bucure.

Ideea este că oricine poate începe un astfel de joc, cu un buget pe care trebuie să îl ai și o franciză care să merite. Joc care poate exista în realitate, atâta timp cât știi ce ai de făcut, cu know-how-ul împărtășit. Știind toate acestea, poate într-o zi voi fi capabilă să trec la nivelul următor, să dezvolt o masterfranciză. Dar numai jucând, voi afla…

*sursă foto: francize.ro, melimelo.ro

Acest articol participă la proba nr 5 din Spring SuperBlog 2017.

 

 

Lasă un răspuns