Cataloage de comenzi postale

Cand primesc cataloage in cutia postala ma bucur din mai multe motive: in primul rand, aflu ce oferte sunt si in ce magazine si in al doilea rand am materie prima pentru geamuri 😛 Deci, sunt importante si aceste cataloage, nu? De ce vorbesc despre ele? Pentru ca astazi este ziua internationala a cataloagelor postale!! Deci astazi nu m-am suparat pe cei care au sunat la interfon si mi-au trezit fetele :O …asa cum se intampla de obicei. Nu stiu cum, dar parca toata lumea stie ca eu sunt acasa in mod permanent cu fetele….asa incat, de fiecare data cand vine cineva care distribuie aceste cataloage in cutiile postale, suna la mine 🙁

Uneori imi vine sa inchid interfonul cand le culc la pranz…Parca zici ca s-au vorbit; nu bine adorm fetele si hop…suna interfonul. Raspund nervoasa…da? …. si aud: buna ziua, de la … (si imi spune numele), imi deschideti si mie va rog? …. pfff…deschid, ce sa fac…doar nu ma cert cu ei!!

Asadar…astazi puteti suna, caci nu ma supar…azi spun…bine ca va gasesc in cutia postala,

Cataloage de cutie 😛

Fetelor mele le place sa colectioneze acest tip de cataloage; cand le gasesc in scara blocului, mi le aduc in casa pe toate 😛

cataloage

Sapte din zece romani prefera pentru cumparaturi marile centre comerciale, datorita prezentei zonei de distractie si a unui hipermarket in cadrul acestora, in timp ce magazinele stradale sunt aproape „inexistente”, doar 2% preferandu-le ca destinatie de shopping, dupa cum arata un studiu. De aceea cataloagele postale sunt foarte importante; asa poti sa vezi unde sunt produsele tale preferate reduse si ce noutati gasesti in functie de preferintele tale. Important este sa ai bani de cheltuit si timp de mers prin magazine; dar…bani se gasesc mereu pentru cumparaturi, iar de timp nu mai spun…pentru shopping, iti faci timp intotdeauna, nu-i asa?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.